Bitėje Jumis NEsirūpina labiau

Nusivyliau „Bitė Lietuva“ ir jos lojalumo programa, kurios tiesiai šviesiai sakant – NĖRA

Kažkoks konsultantas Andrius, telefonu pasakė „Aš negaliu padaryti geros kainos“

Aš pareiškiau, kad man nereikia jo kainos, man reikia „Bitė Lietuva“ kainos, tad parašykite kažkam, ir paskambinkite man, kai turėsite atsakymą, kokia bus perkamo Samsung GALAXY S4 kaina.

Paskambino, ir pasakė, nuo standartinės kainos, per pokalbius nuo sąskaitos –100Lt t.y. 2190 Lt

Bitė‘je esu nuo 2001 metų, Tai yra 12 metų, ir daugiau nei lojalus abonentas!

Sorry, bet manau tai visiškas absurdas, plius „Bitė Lietuva“ deklaruojami tekstai reklamose – „Bitėje Jumis rūpinamės labiau“ yra visiškas melas, nes gražūs žodžiai ir lieka tik žodžiai.

„Bitė Lietuva“ tai kaip pasirūpinsite abonentu, kuriam reikia naujo telefono su lojalia kaina ?

Bitė Lietuva NEsirūpina Jumis



Egidijus © 2020